دارم عامه پسند بوکوفسکی رو میخونم و واقعا خوب چرت و پرت مینویسه :)) از سبکش خوشم اومد، حس اینو دارم که اگه من یه کتاب بنویسم در همین حد چرت و پرت جذاب خواهد داشت :)))
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
کلا یه حس خالی بودنی دارم نسبت به وضعیت موجود :)) حس میکنم یچیزی کمه.
شاید همیشه اینجوری حس میکردم؛ نمیدونم والا!
یخورده احساس میکنم که نیازه یه حرکتی یه اتفاقی بیوفته که زندگیم یخورده متحول شه! فکر کنم یخورده شخصیتم جوری باشه که ناامیدی همیشگی پشتم باشه...
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
پیرو پست قبلی...
Leave Me No Light - April Rain
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17